Konference EXPANZE E-SHOPU | Praha | 30.10.2018 | vstup zdarma
BEZPLATNÁ REGISTRACE

 

 

Máte e-shop a chcete expandovat?

Doručíme objednávky Vašim zákazníkům po celém světě.

Budete překvapení, jak jednoduše a výhodně to jde!

 

Pokud chcete obchodního partnera s globálním dosahem, renomovaným jménem a dlouholetými zkušenostmi, zvolte si DHL Express. Ať už je Vaším trhem celý svět, nebo se na expanzi teprve chystáte, DHL Express Vám nabízí vše, co potřebujete. Prvotřídní mezinárodní expresní přeprava balíků všech velikostí je samozřejmostí.

 

  • Chcete s námi spolupracovat a ještě nemáte zákaznický účet DHL Express? Pojďme to napravit. Stačí vyplnit jednoduchý formulář vpravo a my Vám sami zavoláme a společně domluvíme detaily spolupráce.
  • Pokud již máte zákaznický účet DHL Express, dejte nám vědět, že máte zájem o speciální nabídku DHL Express pro e-shopy.
MÁM ZÁKAZNICKÝ ÚČET DHL EXPRESS A CHCI SPECIÁLNÍ NABÍDKU PRO E-SHOPY
MÁM ZÁJEM

DHL EXPRESS PRŮVODCE PRO E-SHOPY

Zásilky doručujeme po celém světě už téměř 50 let. Pojďme spojit naše zkušenosti a Vašeho obchodního ducha a ovládnout s Vaším e-shopem svět e-commerce.
SLUŽBA ON DEMAND DELIVERY
CO SI MÁM POD TÍM PŘEDSTAVIT 
Služba On Demand Delivery

Váš zákazník si může sám vybrat, kdy a kam chce svou objednávku doručit. Služba ODD mu navíc umožňuje změnit místo i čas doručení zásilky kdykoliv během přepravy. Zákazníci e-shopů oceňují flexibilní služby. Nabídněte jim je a buďte krok před konkurencí.

Doručení až ke dveřím
CO SI MÁM POD TÍM PŘEDSTAVIT 
Doručení až ke dveřím

S produkty Time Definite International (TDI) doručíme zásilku v předem určený čas až ke dveřím Vašich zákazníků. Přesnost a rychlost je přesně to, co Vaši klienti chtějí a očekávají. S DHL Express se můžete spolehnout na vysoký standard služeb jak při vyzvednutí balíků ve Vašem skladu, tak i při jejich doručení kdekoliv v zahraničí.

Expresní doručení a zjednodušené vrácení zásilek
CO SI MÁM POD TÍM PŘEDSTAVIT 
Expresní doručení a zjednodušené vrácení zásilek

Je dokázáno, že díky nabídce těchto služeb zákazníci utratí na e-shopu více peněz. Zboží z Vašeho e-shopu doručíme po Evropě do druhého pracovního dne, mimo Evropu nejčastěji do 2-3 dnů. Můžete tak i v zahraničí konkurovat v rychlosti doručení lokálním e-shopům.

Rady a tipy pro e-commerce: Jak vybudovat úspěšný e-shop

Poradíme Vám, jak upravit Vaše webové stránky a optimalizovat tak konverzní poměr,
ale také jak budovat online značku, která vzbuzuje důvěru.
22 ZLATÝCH PRAVIDEL E-COMMERCE

Ať už jste zkušení prodejci, nebo právě začínáte, vždy je dobré inspirovat se technikami a principy, které se osvědčily u ostatních. Zjistěte, co stojí za úspěchem online značek známých po celém světě.

CELÝ ČLÁNEK
Doprava jako konkurenční výhoda

Nabídněte svým zákazníkům různé možnosti doručení a získejte konkurenční výhodu. Víte, že až 87 % zákazníků nakoupí na daném e-shopu znovu, pokud mají dobrou zkušenost s doručením zásilky.

CELÝ ČLÁNEK
CHCETE ZAČÍT SPOLUPRACOVAT?

Pomůžeme i Vašemu e-shopu překročit hranice a dobýt svět. Budete překvapeni, jak snadné je přidání volby mezinárodní expresní přepravy. Zkuste to a uvidíte sami, jak Vaše prodeje do zahraničí porostou.

MÁM ZÁJEM

9 ZPŮSOBŮ JAK PROMĚNIT NÁVŠTĚVNÍKY WEBU VE SKUTEČNÉ ZÁKAZNÍKY VAŠEHO E-SHOPU

Rychlé rady, jak se vyhnout opuštěným košíkům na Vašem e-shopu
OSLOVTE ZÁKAZNÍKY, KTEŘÍ CHTĚJÍ NAKUPOVAT
OSLOVTE ZÁKAZNÍKY, KTEŘÍ CHTĚJÍ NAKUPOVAT

Využívejte naplno Search Engine Marketing a investujte do Google AdWords, Bing Ads nebo Facebooku. Čím více jsou zákazníci připraveni nakupovat, když přijdou na Vaše stránky, tím více koupí.

NAJDĚTE SI SEO SPECIALISTU
NAJDĚTE SI SEO SPECIALISTU

Najděte si odborníka na optimalizaci pro vyhledávače (SEO), který rozumí stále se měnícím pravidlům a umí používat nástroje jako Long Tail Pro, které pomáhají najít nejvhodnější klíčová slova. Vaše stránky byste měli postavit tak, jako byste oslovovali konkrétního člověka.

UČTE SE OD ODBORNÍKŮ
UČTE SE OD ODBORNÍKŮ

Existuje bezpočet tipů pro optimalizaci konverzního poměru, které byste měli vyzkoušet, jako je např. výrazné tlačítko „call to action“ (výzva k akci). Změnou jeho velikosti, barvy, umístění nebo zvolených slov můžete dramaticky zvýšit procento zákazníků, kteří dokončí nákup.

NABÍDNĚTE KLIENTŮM DOBRÝ DŮVOD PRO REGISTRACI
NABÍDNĚTE KLIENTŮM DOBRÝ DŮVOD PRO REGISTRACI

Až třetina zákazníků opouští stránky v momentě, kdy jsou požádáni, aby se zaregistrovali. Můžete je požádat, ale dejte jim na výběr a vysvětlete jim, proč je to dobrý nápad. Použijte jednoduchý formulář a požadujte jenom relevantní informace.

NEUSTÁLE TESTUJTE
NEUSTÁLE TESTUJTE

Neustálé testování, monitorování a vylepšování zákaznické zkušenosti zafungovalo i pro tak úspěšné online značky, jako je Amazon, ASOS a Made. Jednoduše dělejte to samé.

UPSELLING SKUTEČNĚ FUNGUJE
UPSELLING SKUTEČNĚ FUNGUJE

Upselling (česky doslova prodej nahoru) je technika, při které prodejce pobízí zákazníky ke koupi dražší verze zboží. Zákazník, který si kupuje chytrý telefon s 12MP fotoaparátem, si může stejně tak koupit o něco dražší s 16MP fotoaparátem a 128 GB pamětí. Nabídněte mu to.

VŽIJTE SE DO ZÁKAZNÍKA
VŽIJTE SE DO ZÁKAZNÍKA

Někteří zákazníci reagují dobře na další a další pobídky ke koupi, jiní se Vám naopak kvůli tomu budou vyhýbat. Přemýšlejte jako zákazník a nepřestávejte hledat, co ve Vašem případě funguje nejlépe.

SE SLEVAMI BUĎTE OPATRNÍ
SE SLEVAMI BUĎTE OPATRNÍ

Slevy sice nalákají zákazníky a jednorázově zvýší prodeje, ale bez jasného cíle může taková kampaň snížit hodnotu Vašich produktů. Především se pokuste odhadnout dopad na Váš zisk, pokud se slevové kupóny stanou mimořádně populární.

NENAHÁNĚJTE NOVÉ, PEČUJTE O TY STÁVAJÍCÍ
NENAHÁNĚJTE NOVÉ, PEČUJTE O TY STÁVAJÍCÍ

Získat nového zákazníka může stát až pětkrát více než si udržet stávajícího. Proto rozvíjejte udržovací strategii. Čím déle bude trvat Váš vztah se zákazníkem, tím nižší budou náklady na jeho udržení.

PŘÍBĚH ÚSPĚCHU - FUTBOL EMOTION

Jak se stát šampiónem e-commerce trhu.
VIDEO
Chcete znát strategii úspěšného e-shopu s objednávkami z celého světa i to, co pro Futbol Emotion znamená spolupráce s DHL?
PUSTIT VIDEO
STUDIE

Jak se stát z jednoho kamenného obchodu se zbožím pro úzkou skupinu zákazníků šampiónem e-commerce trhu? Inspirujte se.

STÁHNOUT STUDII
CHCETE ZAČÍT SPOLUPRACOVAT?

Budete překvapeni, jak snadné je přidání volby mezinárodní expresní přepravy. Zkuste to a uvidíte sami, jak Vaše prodeje do zahraničí porostou.

MÁM ZÁJEM